728x90
반응형

What comes after love lyrics

Closer than the stars
별보다 가까운

This work was created by rainna.tistory.com


유튜브 음성 텍스트 - 맞지 않는 부분이 있을 수 있으니 참고만 하세요.

I believe you're saying about love even it's not was I know I know you're at the end of the heart so i r to you this tonight how are distance is closer than the Stars tomorrow we are with you can you me reaching holding your eyes holding your eyes only on holding your eyes holding your eyes hold your eyes hold your eyes holding your eyes I hold you I believe you're saying about and I want to tell you in your words in I'll be we your will

"나는 네가 사랑에 대해 말하고 있다고 믿어, 비록 그게 아니더라도. 나는 알아, 나는 알아, 네가 마음의 끝에 있다는 걸. 그래서 오늘 밤 너에게 간다. 우리의 거리가 별들보다 가까워. 내일 우리는 함께할 거야. 네가 내게 닿을 수 있니? 네 눈을 바라보고 있어, 네 눈만 바라보고 있어. 네 눈을 바라보고 있어, 네 눈을 바라보고 있어. 네 눈을 붙잡고 있어, 네 눈을 붙잡고 있어. 나는 너를 붙잡고 있어. 나는 네가 사랑에 대해 말하고 있다고 믿어, 그리고 너의 말로 너에게 말하고 싶어. 나는 우리가 될 거야, 너의 의지로."

반응형

+ Recent posts